Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Człopie

Zapytanie ofertowe- dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego

Rozeznanie Rynku

 

 

  1. Nazwa, adres i dane teleadresowe Beneficjenta.

Zamawiający:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Człopie

ul. Strzelecka 1

78-630 Człopa

 

  1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego i  multimedialnego w podziale na części  w ramach projektu: „Placówka wsparcia dziennego Cieszynka”

 

1.2       Zamówienie prowadzone jest w związku z art. 2 ust.1 pkt 1)   ustawy z dnia 11  września  2019 r. – Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł  (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 ze zm.), w trybie rozeznania rynku  zgodnie z Wytycznymi  w zakresie weryfikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, wersja z dnia 21.12.2020r.– sekcja  6.5.1.

 

1.3.      W sprawach nieuregulowanych zapytaniem stosuje się Wytyczne  w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21.12.2020r.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

 

2.1.      Przedmiot zamówienia obejmuje  dostawę sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w  podziale na części ramach projektu „Placówka wsparcia dziennego Cieszynka” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

W ramach części 1 –sprzęt komputerowy Wykonawca dostarczy:

1. Laptop                                                          szt. 3

2. Oprogramowanie biurowe do laptopa                     szt. 3

3. Oprogramowanie antywirusowe do laptopa szt. 3

4. Urządzenie wielofunkcyjne                           szt.1     

 

W ramach części 2- sprzęt multimedialny  Wykonawca dostarczy:

1. Monitor interaktywny              szt. 1

2. Winda do monitora                szt. 1

3. Aparat fotograficzny               szt. 1

4. Telefon                                   szt. 2

5. Listwa przepięciowa               szt. 4

6. Kolumna aktywna z karaoke  szt. 1

7. Radio/ radioodtwarzacz          szt. 1

 

2.2.      Przedmiot zamówienia wraz z oprogramowaniem  ma być fabrycznie nowy, wolny od wad  i kompletny, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych  i uprzedniego używania. Przedmiot zamówienia ma być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.

 

2.3.    Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.

 

2.4.      Każdy z dostarczonych artykułów winien odpowiadać normom europejskim i krajowym.

 

2.5.      Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego. Dostawa oznacza dowóz oraz wniesienie sprzętu. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu.  W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.

 

2.6.       Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.

 

2.7.       Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.

 

2.8.       W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:

-są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub

-nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w zapytaniu lub

-dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych  Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.

 

  1. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności z punktu 2.8  w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego przedmiotu zamówienia,
    a Wykonawca wymieni go  na nowy, prawidłowy, na własny koszt.

 

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi  i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

 

  1. Wymagany minimalny termin gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia  o ile nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia - minimum 24 miesiące od daty odbioru protokolarnego przedmiotu zamówienia. przez Zamawiającego bez uwag. Gwarancja i rękojmia stanowi kryterium oceny ofert.

 

  1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
  2. Nomenklatura  wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

 

30213100-6 Komputery przenośne

30236000-2 Różny sprzęt komputerowy

48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego

30232100-5 Drukarki i plotery

30231300-0 Monitory ekranowe

32344260-6 Sprzęt radiowy i multipleksy

32552100-8 Zestawy do aparatów telefonicznych

38651000-3 Aparaty fotograficzne

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia   – zawiera załącznik nr 2   (opz) do rozeznania  oraz  CPU MARK.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.

Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dla żadnej z części zamówienia.

 

 

  1. Kryteria oceny oferty oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.

4.1.   Cena przedmiotu zamówienia  (C) 100%- 100 pkt

 

  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.

 

5.1. Cena przedmiotu zamówienia– obejmuje cenę wykonania dostawy-  Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

C = [C min / C bad] x 100 

gdzie:

    C                   - liczba punktów za cenę ofertową

    C min           - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych

    C bad           - cena oferty badanej

 

5.2. Zamawiający odrębnie oceni oferty dla każdej z części.

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny:

 

  1. Wykonawca określa cenę ofertową za realizację przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie kwoty w Formularzu oferty  sporządzonym wg wzoru dla każdej z części zamówienia. Kwota  wpisana w formularzu oferty powinna wynikać z podliczenia kalkulacji cenowej sporządzonej na podstawie załącznika nr 2 –opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca w kalkulacji cenowej wypełni kolumny nr 5 (producent/model/kod producenta oraz szczegółowa specyfikacja sprzętu) 6,7,8.

 

  1. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, oraz powinna obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.

 

  1. Cena musi uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z rozeznania, a w szczególności wynikające  z opisu przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, uwzględniając świadczenia gwarancyjne.

 

  1. Cenę należy podać w złotych polskich  do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

  1. Ponadto w transakcjach, w których kwota należności ogółem ( kwota brutto) przekracza 15.000 zł, a przedmiotem nabycia są towary i usługi wymienione w załączniku nr 15 do ustawy VAT, obowiązuje Mechanizm Podzielonej Płatności. Podatnik, który dokonuje na rzecz innych podatników dostawy towarów lub świadczenia usług wymienionych w załączniku  15 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. jest obowiązany do zamieszczania na fakturach dokumentujących te czynności wyrazów: „mechanizm podzielonej płatności” oraz do przyjmowania płatności wynikających z takiej faktury w  mechanizmie podzielonej płatności, jeżeli wartość faktury przekracza 15 000 zł.

 

  1.  Prawidłowe ustalenie stawki podatku Vat należy do Wykonawcy.

 

 

  1. Termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Człopie lub na adres mailowy: mgops1@op.pl, nie później niż do dnia 13.04.2021r. godzi. 15ºº.

 

  1.     Termin realizacji umowy.

30 dni od dnia udzielenia zamówienia.

 

  1.     Informacje na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych.

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

            Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy).

 

10.1. Zawarta umowa może zostać zmieniona na zasadach określonych ust. 2.

 

10.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków udzielonego zamówienia  w następujących okolicznościach:

a)nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,

b)zmiany stawki podatku VAT i akcyzy,  sposobu ich płatności  (w przypadku zmian ustawowych),

c)ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,

d)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego  wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych,

e) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,

f) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

g) zmiany wynikające ze stanu epidemii covid 19,

h) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,

i) nastąpi konieczność dostarczenia innego Sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu, spowodowana zakończeniem produkcji sprzętu lub wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

  1.       Informacje o możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Zamawiający  podzielił zamówienia na  części.
  2. Zamawiający nie ogranicza liczby części na która wykonawca może złożyć ofertę.

 

  1. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie.

Nie dotyczy

 

  1. Informacje o planowanych zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone, jeżeli zamawiający przewiduje ich udzielenie.

        Nie dotyczy.

 

  1.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w szczególności w następujących przypadkach:

 

14.1. W przypadku  braku ofert zgodnych z rozeznaniem rynku,

14.2. W przypadku gdy ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.

14.3 W przypadku błędów w rozeznaniu które ujawnią się zarówno na etapie przed składaniem jak i po otwarciu ofert.

 

  1.      Sposób kontaktu z Zamawiającym:

 

15.1.    W przypadku wystąpienia pytań do rozeznania rynku można je kierować mailem na adres: kierownik.mgops@op.pl

 

  1.      Przesłanki odrzucenia oferty:

 

  1. Wykluczenie wykonawcy
  2. Brak zaoferowania choćby jednej pozycji w kalkulacji cenowej.
  3. Brak wypełnienia kolumny  5 -  następujących danych: Kod producenta/Producent/Model oraz szczegółowa specyfikacja sprzętu. 
  4. Zaoferowanie sprzętu niezgodnego z opz.

 

17.       Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Człopie reprezentowany przez Kierownika (adres: ul. Strzelecka 1, 78-630 Człopa,  tel. 67 / 259 18 25).
  2. Administrator  wyznaczył  Inspektora  Ochrony  Danych,  z którym  mogą się  Państwo  kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Dane   osobowe   będą   przetwarzane   w   celu  udzielenie   zamówienia   publicznego   w   niniejszym postępowaniu. 
  4. Dane     osobowe    będą    przetwarzane    przez    okres    niezbędny    do    realizacji    ww.    celu     z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. Rozporządzenia.
  6. Odbiorcami Pani/Pana  danych będą  podmioty, które  na podstawie  zawartych umów  przetwarzają Dane osobowe w imieniu Administratora.
  7. Pani/Pana   dane   będą    przetwarzane    w    sposób   zautomatyzowany,   lecz   nie   będą   podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 
  8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  1.    dostępu   do   treści   swoich   danych   oraz  możliwości  ich  poprawiania,  sprostowania,  ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
  2. wniesienia  skargi   do  organu   nadzorczego  w  przypadku   gdy  przetwarzanie   danych  odbywa  się  z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.

 

18.    Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą (jeśli dotyczy).

 

  1. Kalkulacja cenowa sporządzona na podstawie opz dla części na która składana jest oferta -załącznik nr 2.
  2. Pełnomocnictwo jeśli oferta składana jest przez pełnomocnika.
  3. Oświadczenie o braku powiązań.

 

 

 

 

        Zatwierdzam

                                                                                                                    Kierownik

                                                                                                     Miejsko – Gminnego Ośrodka

                                                                                                     Pomocy Społecznej w Człopie

                                                                                                                  Elżbieta Drab

 

 

 

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny